Struligt

Gud vad struligt det har blivit med min studentklänning..
Jag beställde en klänning för ett antal veckor sedan från Ellos som jag tyckte var sååå himla fin. Men när jag fick hem den så var jag inte alls nöjd! Klänningen var inte vit utan mer benvit/beige.... fasiken vad besviken jag blev. Visst, klänningen är jättefin fortfarande men färgen passar ju inte alls till studenten och till studenten vill man ju ha den perfekta klänningen!!!
Så nu har jag varit runt och letat i affärer som en galning utan att lyckats hitta någon... Detta har lett till att jag har beställt en ny igen, från Nelly denna gång. Enligt recensionerna ska den vara vit och det hoppas jag verkligen! Bara storleken passar nu också.. haha.

Varför kunde den inte vara vit?!!! :(
Hoppas denna passar istället (a)...
...Tillsammans med dessa fina älskade skor <3
Blir det kyligt har jag även köpt den här jeansjackan xD thihi...


Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0