Sol + Musik = Underbart!

Nu jäklar är det dags att börja jobba på brännan 2011. Så istället för att plugga har jag suttit ute och solat och lyssnat på musik = Perfect day!!!
Fast dessvärre har jag det jäkligt jobbigt med pollen just nu - ögonen plus näsa rinner hela tiden trots att jag tar allergitabletter. Så nu har jag bestämt mig för att skaffa glasögon också/igen. Tidigare har jag ju bara haft linser och tyckt det räckt, men sjutton vad jobbigt det är med linser när man har pollen eller är förkyld. Linserna klibbar fast och man ser suddigt. Så det får bli en kombination helt enkelt mellan glasögon och linser...


Jäklar vad brun jag var efter Puerto Rico :O Frågan är om man kan blir såhär brun i Sverige..?

Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0