Eurovision Song Contest

Okej, jag får erkänna... jag är nog lite av en schalgernörd. Jag följer alltid de svenska deltävlingarna samt finalen och nu har jag även följt inför Eurovision. Fast jag är inte så beroende att jag följer det slaviskt.. jag kan liksom lämna tv-apparaten och göra något annat när de dåliga låtarna spelas, haha xD

I alla fall så är det ju Eurovision denna veckan, semifinal på tisdag och torsdag samt final på lördag. Det är något speciellt med Eurovision, kanske är det för att det alltid är i maj - den bästa månaden på året typ! Dock vet jag inte alls vilken låt jag vill ska vinna - så det blir nog till att hålla på Sverige då ;D Haha vad annars liksom?




Annars tycker jag även om Frankrikes låt och Slovakiens.. Norge och Schweiz har även bra låtar och likaså Finland och Danmark. Irland, Armenien och Ungern var också rätt okej... haha äsch. GO SWEDEN xD




Hur går det för Tyskland i år då? Topp eller flopp att skicka Lena igen?

Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0