Det närmar sig nu...

En vecka och en dag kvar!

Idag hade vår lärare tappat rösten. Detta betydde att vi inte kunde ha betygsamtal i engelska till min stora besvikelse.. Jag har nämligen varit fruktansvärt nervös gällande engelska b och främst resultatet i de nationella proven! Men sådan tur var så visade vår lärare oss istället hur det hade gått och JAG KLARADE DET! Både jag och Magda klarade det!!! Vi fick till och med VG... TJOOHOOO :D Dessutom fick vi MVG i religionskunskap b.. ;) thihi, vi är bäst <3 Nu gäller det bara att överleva matte c också, sedan är allt lugnt. Haha..

Idag trodde jag att vi skulle se klart "Bron över floden Kwai" på svenskan... men tydligen hade vår lärare fått fel version av filmen, så vi såg aldrig slutet. Tur då att det finns andra knep för att se filmer nu för tiden, hihi (a)



Bästa rapattacken ;)


Kramar,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0