Utlandet lockar!

Att arbeta med logistik var inget för mig heller. Så inget handels blir det. Men det ska inte sörjas då jag innerst inne vet vad jag vill syssla med - marknadsföring. Tror även att utbildningen jag nämnde igår är den som passar mig bäst, internationell marknadsföring och IT på borås högskola. 4 års studier varav 1 i Shanghai. Att kunna kombinera utlandsstudier samt läsa något som jag är intresserad av tror jag skulle vara vädligt intressant. Samt så vill jag arbeta utanför Svergies gränser i framtiden, så att få möjlighet att rikta in sig internationellt redan under studierna är bara ett plus...


Om tre år kanske jag befinner mig här och pluggar! :D

Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0