När allt känns skit...

...Så shoppar man!!! I alla fall blev det dagens sysselsättning tillsammans med mamma. Köpte några grejer samt hämtade ut grejer jag beställt från Kicks. Nu känns allt lite bättre - bättre än igår!


Haha, känner att jag "tjänat" pengar idag. Nagellacket kostar egentligen 69:-, men jag fick det för 19:-. Tröjan fick jag för havla priset och likaså skorna. Filmerna köpte jag inte denna vecka, men de ska jag se på onsdag när jag opererat bort tanden. Då tycker jag att jag är värd maraton av Indiana Jones... Kanske även hinner se lite på Sound Of Music :)


Blev lite arg på Mattias idag då han lyckades göra sönder Isadoras boll som hon springer runt i. Så jag tvingade honom att ge mig pengar till att köpa en ny. Självklart blev det en rosa boll till prinsessan, haha.



Sötis <3

Nu ska jag äta mat och göra mig i ordning. Sedan ska jag till Magda och se Mello och äta kladdkaka med jordgubbsgrädde på... mums!!

Kramar,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0