Massa saker att göra, men hjärnan har tagit lov...

Jag orkar verkligen inte plugga längre... Är så himla trött på att sitta och skriva, räkna, analysera, skriva, räkna...analysera... *Suck*. I dag har jag pluggat matte så jag tror jag spyr och ändå har jag inte blivit så mycket klokare. Och som om inte detta är nog så måste jag skriva om kvinnor i de abrahamitiska religionerna samt opponera på Öjes arbete om Cypern... gaaaaaaaaaahhhhhh!!!!

Riktig sunkig skitsöndag idag alltså. Längtar just nu till kvällen då jag ska se på Vampire Diaries och Solsidan. Men innan dess lär jag sitta och spana in balklänningar - har hittat en jag verkligen vill köpa. Åhh...

För er som inte har något att göra kan jag tipsa om två filmer - 
The Hills Have Eyes
 The Hills Have Eyes 2.
Haha snacka om ruttna filmer... Fast skräckfilm kan man typ alltid se.




Okej, jag ska försöka sluta klaga. För mina problem är ingenting i jämförelse med andras...
/Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0