Full fart

Idag är jag på G. Har haft matteprov, beställt balklänning, städat hamsterbur + fågelbur, gjort halva religionsläxan samt nu ska ut på en löprunda.
Matteprovet gick sådar och likaså religonsläxan - har ingen inspiration alls till att skriva. Men det känns verkligen skönt att ha beställt balklänning nu - en sak avklarad på "att köpa/göra innan studenten - listan". Bild kommer sedan ;)

Imorgon är det även dags att gå på Öppet Hus på Göteborgs Universitet. Det ger mig lite blandade känslor - är både nervös och väldigt färväntansfull! Nu gäller det känns det som. Nu är det dags att bestämma sig för hur närmaste 3-5 åren ska se ut...
Dessutom ska jag leta solglasögon imorgon då mina älskade älskade pilotglasögon har gått sönder...



 
Duktigt av mig att investera i ett par nya löparskor tycker jag. Haha.. Liksom, det är ju ganska frestande att köpa pumps istället..


Magdalena



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0