En liten pärla..

Ni kanske undrar vad som hände med det att vi ville tatuera oss i vintras... Jo, vi var faktiskt iväg och letade studio. Men det visade sig vara så ganska dyrt och med alla utgifter som kommer nu i och med studenten så känns det inte riktigt som att det går... tyvärr.
Men jag vill fortfarande tatuera mig och någon gång i framtiden kommer jag göra det!

Nu har jag även fått för mig att jag ska picera örat igen x) Har ju redan två hål i varje öra, men nu vill jag pierca tragus (ni vet den lilla fliken vid sidan av hörselgången). Tycker det är sjukt snyggt och lite annorlunda dessutom. Haha, ibland får jag som sagt mina ryck. Navelpiercingen skedde ju ganska oväntat. Eller visst, jag har velat pierca naveln länge fast jag fick inte för föräldrarna. Men fem dagar efter jag fyllt 18 så åkte jag och Magda till Tribe, mohaha. Så vem vet? Nästa vecka kanske jag sitter med en ny piercing...? Eller kanske dröjer två veckor tills studiebidraget kommit :P









Åhh, vad fint med en liten pärla.. :)


Magdalena




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0