Civilekonom - jag?

Satte mig för att göra filosofiläxan förut - men det slutade med att jag gick in på bloggen x) Och då såg att Magda skickat in sin ansökan vilket gjorde att jag kände att det var dags för mig med! Så nu har jag gjort det - jag har sökt in! Det känns verkligen hur jävla bra och skönt som helst att äntligen ha gjort det!



Att det blev civilekonomprogrammet på högskolan i Borås beror helt enkelt på att de har inriktning marknadsföring, vilket jag vill läsa. Dessutom har pappa och vår kära lärare Höglund lyckats övertala mig om att ha en civilekonomutbildning i grunden är bland det bästa man kan ha!

Åhhh, känner mig verkligen peppad inför framtiden :D Snart är det studenten, sommarlov och efter det börjar ett nytt, spännande liv.

Förresten, jag piercade mig i örat (tragus) igår! Modigt va?! ;)
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0