1000 liter vatten

Idag serverades nog den äckligaste soppan jag någonsin ätit i bamba. Det skulle vara gulaschsoppa vilket låter gott, men den var extremt översaltad och köttbitarna såg ut som stora bajskorvar. Jag som nästan aldrig brukar dricka vatten, har nu klunkat i mig 10 glas. Fy fan :( Visst, skolmat är inte någon lyx mat, men det här var bara föööörr extremt äckligt!

I morgon ska vi som sagt till universitetet och lyssna på vad handels har att erbjuda. Sjukt spännande och nästan lite nervöst. Har funderat på att kanske läsa logisitk. Fat nu har jag börjat tveka igen, liksom transport, är det något för mig? Aja, får höra vad de har att säga i morgon :) Annars kanske det får bli att pendla till Borås och läsa internationell marknadsföring och it. Då kommer jag få plugga i shanghai 1 år vilket är extremt lockande samt att marknadsföring är det jag egentligen vill läsa. Sen är det ju öppet hus på Mölnlyckeakademin i April.... haha kan nog babbla på i en evighet om framtida stuider men nu sätter jag punkt för idag.

Nu ska jag dricka mer vatten!!! Gissa vem som kommer få gå upp och kissa hela natten, haha!!


Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0