Veckan i bilder

Jag är dålig på att blogga, jag vet. Det är inte så att jag haft mycket att göra, snarare att jag inte har haft något att skriva om. Dagarna liksom går och inget speciellt händer. Fast den här veckan har varit en riktig födelsedagsvecka - i onsdags fyllde Mattias 9 år och igår fyllde Magda 19 samt idag fyller pappa 48. Grattis på er!!! <3<3<3


På Mattes födelsedag var vi på Liseberg. Fotbollsgalen som han är så var han tvungen att skjuta boll i den så kallade "Straffsparken" och självklart satte han och vann ett stort fint gosedjur.


I torsdags tittade jag på Burlesque. Vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om filmen, ena studen hatar jag den och nästa älskar jag den. Men tyvärr måste jag säga att den var sådär, Christina Aguileras karaktär var bara för mycket! Haha, se den så förstår ni :p


I fredags var jag och Matte och tittade på Eric Saade på Liseberg. Jag hade nämligen lovat Mattias att han och jag skulle gå och se på Eric Saade sedan flera månader tillbaka. Men fy fasiken vad jobbigt det var på grund av alla korkade föräldrar som satte upp sina småbarn på axlarna. Varken jag eller Matte såg någonting (att man kan se scenen på bilden beror på att jag sträcker ut min arm när jag tar bilden med mobilen)!!! Jag är verkligen riktigt förbannad på alla korkade småbarnsföräldrar som tror att deras ungar är de enda ungarna i världen. Buuuu på er!!!


Idag skulle jag träffat Magda.. Men oturligt nog så fick jag feber igår och det har inte gått över. SKIT! Började med att jag fick huvudvärk igår när jag och Sebastian övningskörde vilket sedan övergick till feber..


Hon skulle få min fint inslagna present (ironi). Fast förhoppningsvis kan vi träffas så hon får den imorgon ;)

Nu ska jag se på film och tycka synd om mig själv. Enda positiva är att det är dåligt väder ute, så jag behöver inte må så dåligt över att jag är sjuk :p

Kramisar,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0