Sommar, sommar, sommar.... Eller inte

Nja, midsommarafton var ingen höjdare när det gällde vädret - kallt och blåsigt. Dock spenderades eftermiddagen och kvällen i Eklanda och avslutades på donken med trevligt folk, mycket trevligt :) Oturligt nog var donken vid Söderleden stängd så det blev att åka in till Avenyn där vi stod i nästan 30 min kö.. haha. Sedan träffade jag på en otrevlig busschaufför (igen). Fy fan, jag vill verkligen ha körkort och bil NU så jag slipper åka med förbannade Västtrafik. Allvarligt talat, finns det något otrevligare folk än de som kör buss?!! Tror knappast det... Men de behöver inte bli sura på mig bara för att de har ett värdelöst liv :( Haha, jag får väl helt enkelt börja cykla när jag ska någonstans nu då (kan bli svårt när jag börjar på Borås dock). Cyklade faktiskt till stan med Sebastian i förrgår. Det tog ca 40 min så var helt okej ;)

 Köpte en fin Jumpsuit på H&M plus lite annat smått och gott på rean :) Thihi, älskar rea <3

Ha en fin dag,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0