När kommer sommaren till Svergie

Nu är jag tillbaka i Svergie igen, eller har varit här i några dagar. Haft det jätte bra i Montenegro förutom att jag låg sjuk en dag med matförgiftning. Fast jag tog mig ut i solen ändå och låg typ och sov vid poolen haha.
Blev dock ingen Bungee Jump som jag hade tänkt, då den var fjollig. Jag vill hoppa från en bro och inte typ en liten lyftkran xD Så istället flög jag pharasailing som var skit kul. Den flög sjuuukkkkt högt, men konstigt nog var jag inte höjdrädd som jag annars är. Fast det var nog för att jag visste att jag var fastspänd, är typ bara höjdrädd när jag går nära en kant och det finns risk för att jag ska ramla ner...



 Magdo

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0