Lovely Coldplay!

Oavsett vad GP (värdelös tidning?!) skriver så var det underbart igår! Coldplay är underbara och jag är så lycklig att jag har fått se detta fantastiska band. Gud vad lycklig jag är!!! Finast var när min favoritlåt (eller en av mina favoritlåtar) kom och jag fick sms från Sebastian där det stod "Your song <3", då kände jag hur jag fick tårar i ögonen. Yellow är så fin, så bäst... Precis som Coldplay.

"Look at the stars
Look how they shine för you
And everything you do
Yeah, they were all yellow"

Här är lite bilder från igår :)


Vi plockade en hel del flaskor och skräp i våra..ehm... gröna tröjor, haha.


En del människor var det ja...


COLDPLAY <3



Yellow<3





Tack Coldplay!



Haha, härligt var när det kom fram en kille till oss och sa att han hade mat över.. Thihi, maaaaat!


Ha en fin dag i solen,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0