Antagningsbesked


Du har tackat Ja till följande utbildningar:

1. HB-12209 - Affärsinformatik med inriktning mot Internationell Marknadsföring och IT 240.0hp,
Utbildningsprogram, Högskolan i Borås, Poängbidrag 30.0, Antagen




Då vet ni vad jag kommer sysselsätta mig med de närmaste 4 åren. Lär bli lite slitit med tanke på att jag måste pendla varje dag. Hittade även mitt schema och blev lagom lycklig att vissa föreläsningar började 8, haha kommer få åka hemifrån med pyjamas. Fast det var bara några dagar under terminen, majoriteten var antingen eftermiddagar eller vid 9 på morgonen.... Aja det blir säkert bra....


Magda

Kommentarer
Postat av: Göteborgarn!

Hej, ska vara ärlig följer inte någon blogg, men googlade på affärsinformatik i HB och hittade din blogg.



Undrar om du läser den nu och vad du tycker om den!



MVH /A.A

2011-10-19 @ 23:13:35

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0