Som en liten blomma

I fredags hände något mycket tråkigt - Nathalies hamster dog... Speciellt gammal blev hon inte heller, så det kom verkligen oväntat. Senast förra veckan lekte jag med henne och hon var så busig och kröp under min kjol, haha. Åhh, jag gillade verkligen lilla Hibiscus... Kommer ihåg när hon var liten och jag hade den på Sebastians säng - fy vad rädd jag var att hon skulle ramla ner. Haha, vaktade henne med mitt liv! :P
Usch.. Det är verkligen jobbigt när husdjur dör. Det spelar ingen roll om det är en hamster eller fågel, för det gör ändå väldigt ont i hjärtat. När mina fåglar dött har jag blivit väldigt ledsen. Man tror inte man ska bli det, fast så fel man kan ha... Jag blev ledsen även nu när Nathalies hamster dog och då är det klart ännu jobbigare för Nathalie. Vad man får tänka på är att hamstern inte dog ensam och dessutom har hon en jättefin grav.. Söta Hibiscus - vila i frid <3

När jag ändå skriver om hamstrar kan jag berätta om våran lilla hamster som vi köpte för snart 3 veckor sedan. Åhhh, jag är störtkär!!! En sån himla underbar liten varelse <3 Isadora heter hon och hon är min lilla gulleplutt ;)

 (Svårt att få en bra bild på Isadora som är i ständig rörelse).

Kramar,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0