Long Time No See

Var längesedan jag bloggade nu. Har tagit lov från både bloggen och skolan vilket har känts skönt! Men nu är det snart tillbaka till verkligheten igen.
Lovet dock har varit ett underbart tillfälle att bara vila ut... Har faktiskt inte gjort något alls som har med plugg eller skola att göra på nästan tre veckor och det känns så skönt! Tack lärare för att vi inte fick någon läxa över lovet.

2011 nu då...
- Året man ska ta studenten.
- Året man ska börja på högskolan (måste komma in på det vi vill Magda!!!!).
- ÅRET MAN SKA BLI VUXEN!

Och förutom det händer ju lite andra saker med...

- Måste börja övningsköra på allvar.
- Ska på studentresa.
- Kanske måste försöka få ett sommarjobb (föräldrarna tjatar hela tiden).

Jo, det är alltså en hel del som händer. Spännande, men samtidigt läskigt...

En sumering av 2010. Då ville jag:
- Börja övningsköra.
- Försöka få ett sommarjobb.
- Ta hål i naveln.
- Resa någonstans med Sebastian.

3 av 4 saker gjorde jag.. tjoohoo ;)
Jag är faktiskt ganska nöjd med år 2010. Hände lite saker, men ändå inget speciellt.



Tack Magda, för den fina tofsen jag fick i julklapp. Nu är jag snart en riktig Montazami dam! ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0