Försmak av våren

Ja, som ni kanske förstod på inlägget innan så lagade jag och mormor mat tillsammans i fredags. Det var jättemysigt och det blev jättegott. Jag slutar ju tidigt på fredagar så därför hade jag tid att åka till mormor och göra både god mat och deusstom gjorde vi en morotskaka :)
Synd att man inte slutar tidigare varje dag så att man kan hjälpa till mer med maten. Kommer man hem 16 på eftermiddagarna är man ju rätt trött, tyvärr...

I lördags köpte jag Body Butter från The Body Shop. Åhhh, älskar deras Body Butters... luktar så himla gott och lenar verkligen huden något otroligt. Synd att de är rätt dyra, annars hade jag köpt allihopa ;)


 
Vilken är din favorit? 



Känns som att idag var en dag med försmak av våren. Sol som värmer... åh vad härligt!

Kramar,
Magdalena



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0