Beautiful Nightmare

Jag hade en udda dröm i natt. Och hela natten var det som ett känslomässigt krig i min hjärna. Konstigt hur drömmar kan påverka en.. Men, visst stämmer det att drömmar kommer från ens undermedvetna. Det jobbiga är bara hur man ska tolka det man drömmer, hur man ska tolka det undermedvetna. Kanske ska man gå på känslan i sådana situationer.

Mer tänker jag inte berätta, haha. Nyfiken..?


Har ni förresten sett Head & Shoulders reklam med Henrik Lundqvist? My BIG crush sedan jag var 11 faktiskt, hahaha... Så alla tjejer där ute som inte heller kan motstå denna gudomlighet - too late! HAN ÄR MIN och har varit i 7 år!!!





Head & Shoulders reklam med Henke:
http://www.dagensmedia.se/nyheter/kampanjer/article3075131.ece


Magdalena
 




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0