Embarrassing x)

Idag kom som sagt studentmössan!!!!!! Gud vad stolt jag är och vad fina våra mössor är :) Är verkligen superdupernöjd! Åhhhh, vad man längtar nu - bara 95 dagar kvar, thihi.



Måste berätta om hur jag klantade till det rejält på svenskan idag. Vi skulle nämligen hålla redovisning om någon organisation och så skulle man berätta varför den här organisationen skulle få 50 miljoner kr... ja..bla bla...

För det första:
- Idag var det inte tänkt att jag skulle redovisa.
För det andra:
- Jag tog med mig datorn i alla fall eftersom jag tänkte att ifall jag hinner redovisa så kan det vara skönt att bli av med det liksom. Det var inte smart!!

Eftersom:
När herr Öjelid skulle hålla sin presentation så fungerade det inte att koppla in hans dator med projektorn i skolan. Då tyckte svenskaläraren att vi kunde testa min datorn för att se om det fungerade, så det gjorde vi. Men på något sätt blev det även då jag som skulle redovisa... Kul! Kände ju mig ganska oförberedd... I alla fall så började jag leta efter mitt papper med stödord på, fast självklart så hittade jag inte pappret (pinsamt). Då sprang jag fort ut till skåpet för att leta efter pappret i väskan, men hittade det fortfarande inte (pinsamt då alla satt och väntade)... gaaaaahhh. Aja, det blev att redovisa utan papper... Det gick väl rätt okej. Kunde gått värre!

Slutade med:
Att jag hittade pappret när jag kom hem. Hade lagt det i ett fack i datorväskan som jag hade med mig på lektionen. Alltså låg pappret bara någon meter bort typ :) Bra jobbat Magdalena ;D



Jag får la bjuda på den ânna...
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0