Trassel

Igår var Magda, Mattias och jag på bio, haha. Var nämligen så att jag och Magda behövde deppa över att lovet är slut och Mattias har jag lovat hela lovet att vi skulle gå på bio. Dock har han varit sjuk stackarn (han drabbades av samma influensa som jag hade innan lovet) så det har liksom inte blivit av... Igår blev det i alla fall två flugor i en smäll :)

Trassel är verkligen en sockersöt film och eftersom vi såg den i 3D blev upplevelsen extra bra, thihi ;)
Handling:
Flynn harklarat sig genom livet genom att vara snygg, prata fort och ha tur  - men när han väljer ett mystiskt torn som sitt gömställe ser det ut som om turen vänder. Han blir nockad, fastbunden och tagen som gisslan av den vackra och modiga Rapunzel, vars gyllene hår på 23 meter inte är det som är mest märkligt med henne. Inlåst och ensam ser Rapunzel denna tjuv som vägen ut ur tornet. En komisk kidnappning och lite utpressning senare ger sig det udda paret ut på riktigttrasslig resa.



FRÖLUNDA VANN IGÅR - JAG ÄR LYCKLIG!!!!

;)
/Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0