Snart behövs inte några kassarbetare...

Var inne på hemköp på avenyn men när jag kom till kassan möttes jag av en mega långa kö. Skulle möta upp mamma 10 minuter senare i nordstan så hade verkligen bråttom. Tänkte först lägga tillbaka varorna, men så hade de kassor där man själv kunde checka ut. Har aldrig testat de förut men någon gång måste ju vara den första. Och från och med nu kommer jag alltid vända mig till dessa kassorna när det finns möjlighet, det gick ju jätte effektivt. Var en röst som talade hela tiden och sade var man skulle trycka etc, vilket underlättade. Trodde även att man bara kunde betala med kort, men det gick även att betala med kontanter. Tekniken gör allt framsteg!..

Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0