Sjuk....

Gaaaah, min lillebror spydde natten till söndag och nu har självklart även jag drabbats av samma sak - magsjuka. Inte alls kul, men jag känner mig i alla fall bättre nu. Har kunnat dricka blåbärssoppa utan att magen protesterat och snart ska jag försöka äta lite bröd också.

Så nu sitter jag här och glor på TV och tänker på matten jag måste räkna till helgen.. inte okej! Först är man sjuk och sedan ska man straffas med att ligga efter i ämnen *suck*. Aja, det problemet tar vi då, nu vill jag bara bli FRISK!!!

Tittar på Tyra Banks show och där snackar de om bandmaskdieten. Bandmaskdieten innebär att folk sväljer en parasit som utvecklas till en mask och som lever på maten man äter. Det värsta är att den kan bli 9 meter lång!!! Fy fan, att folk kan tänka sig äta parasiter för att gå ner i vikt.. snacka om desperat. En kvinna kunde även tänka sig att låsa käken för att gå ner 5 kilo. Allvarligt :S Läskigt....





Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0