FUCKING MONDAY

Blää för snö!
Blää för knäppa lärare!!
Blää för tandläkare och tänder!!!

Japp, idag var en sådan där riktigt pissig måndag... Hela dagen har jag dessutom gått och varit nervös för tandläkaren. Skulle dit 13.30 och hade dessutom en tid 14.15.. tjoohoo. Tandläkarna var 45 min sena. I hela jävla 45 min satt jag alltså och väntade och väntade!! Fy fan säger jag bara!!! 
Men, nu är det i alla fall klart att även jag måste dra ut en tand som inte växt ut. Detta sker 9 mars - nervööööst!! Fast på ett sätt har jag tur eftersom Magda (haha, vad är det för fel på oss?) går igenom samma sak.. Okej, det är inte tur men det känns skönt att ha någon som gått igenom samma skit.. Förresten kanske vi borde döpa bloggen till "Magdorna - den ständiga oturen" istället.

När jag kom hem idag hade jag en semla som väntade på mig. Åhhh, vad glad jag blev. Pappa hade köpt en och det behövdes. Taaaack pappa.



Mina tankar går nu till Sebastian som ligger hemma i feber och hosta.. Han har varit sjuk ända sedan fredags och inte verkar det bli bättre, snarare sämre. Jag ber till högre makter om att jag inte ska drabbas av skiten. Men, det kommer jag säkert göra då jag var med honom i helgen. Kul!

Nu ska jag baka scones :)

Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0