4good - express yourself

Ojojoj, verkar som att jag har lite tur idag, bortsett från att jag drog ut en tand i morse och är helt trött och svullen, har nämligen vunnit biljetter till detta evenemang nästa vecka på konserthuset i gbg :) Trevligt, trevligt! En annan rolig sak är att jag hade tydligen skickat tävlingsdeltagande mailet från våran gemesamma mail, så när jag vann undrade de om biljetterna skulle läggas undan till Magdorna Dahldahl haha xD 





http://4good.se/lectures/express_yourself_goteborg

Varmt välkommen till det nya årets första 4goodkväll i Göteborg. En kväll om att visa mer av dig själv och om att knäcka dina egna och andras kommunikationskoder. Med modiga skådespelaren Morgan Alling, skönaste vägledaren och författaren Mia Törnblom och kvällens Sunshine Story – tjejerna bakom allra gladaste och uttrycksfulla succévarumärket Oddbirds. Som vanligt laddar vi upp med goodiebags, utlottningar, vin och mingel med likasinnade 4good friends! Allt för bara 395 kronor

Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0