2010 års sämsta (???) filmer

Gaahh blir så trött. Vad är det för jury som har bestämt vilka som är årets sämsta filmer egentligen?!! Jag är nästan 99% säker på att det är gubbar och kärringar som inte tycker det gjorts bra låtar sedan 70-talet (finns ju sådanan väldigt nytänkande människor.. öhm).. Allvarligt, känns som att de sitter och dissar filmer bara för att de själva inte har något bra kärleks- eller nöjesliv typ - därför klarar de inte av att se sådant ens på film... FAIL på juryn!!! Tycker årets kalkon ska gå till dem istället ;)



Jag har sett mycket sämre filmer från 2010 t ex: "The Human Centipede", "I love you Philip Morris", "Saw 3D" (har inte sett den, men Saw är ju alltid dålig xD), "Valentine's day", "The Wolfman", " A Nightmare On Elm Street", "Black Swan"...

Nu vet jag inte om dessa filmerna var med på deras lista - men det hoppas jag verkligen. Skumt att nominera Eclipse som årets sämsta film, men inte The Human Centipede...


Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0