Var är nyckeln?

När jag tränar så brukar sätta fast min skåpsnyckel i skosnöret, så att jag inte tappar bort den lika lätt. Fast igår under boxen så märkte jag att skosnöret hade gått upp och att nyckeln var borta. Blev självklart sjukt irriterad på att jag ännu en gång lyckats slarva bort min nyckel och skulle bli tvungen att bryta upp låset. Men så inträffa något helt sjukt. Under stretchen så såg jag att min nyckel fastnat som en pil i taket!! haha, tydligen hade jag lyckats sparka upp den under någon av kick-övningarna. Rena turen att jag upptäckte den, liksom hur stor är sannorlikheten att nyckeln sitter i taket?!! Med lite hjälp fick jag ner den och slapp köpa nytt lås!


Magda


Föstesten, OMG det är påsklov nu?!! 44 dagar till studenten, WAHHHH!!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0