Spinning <3

Idag hade vi bara idrott på morgonen sedan slutade vi, då resterande lektioner var inställda. Så redan vid 11 var jag hemma igen, vilket var väldigt skönt. Såg på några avsnitt av amazing race, typ mitt favorit program. Om det kommer en svensk version av programmet ska jag lätt anmäla mig! Liksom tänk vad kul det hade varit att resa runt om i världen och ställas inför olika utmaningar!

Idag har jag även köpt och skruvat fast nya klossar till mina spinningskor, då skruvarna började bli lösa. Avslutade dagen med 90 minuter spinning. På ena sidan satt en jätte snygg kille och på andra en biffig idrottare. Gissa om jag tog i till 110%, vill ju inte vara sämre än dom! Efteråt hade jag en stor svettpöl under mig och var helt slutkörd, fast känslan efter ett hårt träningspass är ändå helt underbar haha

Mina fina cykelskor används väl <3




Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0