Hur vårsolen värmde och vintern var glömd?

Dessa två dagar har verkligen varit bra, så himla skönt att sluta tidigt! Igår passade jag på att ta en lång joggingtur ute i solskenet och idag har jag varit och sett på film med mormor samt ätit fransk laxlåda :) Dessutom var jag på fotboll igår och såg IFK Gbg mot Örebro. Tyvärr var det en mindre rolig historia... korkad som jag var tog jag på mig skinnjacka (?!!), försökte nämligen leva mig in i orden "Och vi minns första gången när änglarna sjöng. Hur vårsolen värmde och vintern var glömd...". Det blev förjädra kallt och näsan rann som en kran när jag satt där. Dessutom förlorade IFK - SURT!!!



Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0