Bubbleroom

Passa på att beställa något från bubbleroom nu! Man får nämligen 200 kr i rabatt om man beställer för minst 500 kr. Allt man behöver göra för att få rabatten är gilla Bubbleroom på Facebook. Det är vad jag kallar lättförtjänta pengar ;)
Själv har jag letat efter en axelbandslös bh som jag ska ha när jag har balklänningen på mig. Jag hade riktig tur för på bubbleroom hade de två-pack för 258 kr! Dessutom hade jag ju 200 kr i rabatt om jag köpte för 500 kr - därför beställde jag även en klänning samt så gjorde jag mig till premiummedlem. Så nu kommer jag även få en giveaway till värde av 350 kr tror jag det var :D Dessutom får jag en årsprenumeration av bubblerooms tidning, trevligt!




Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0