Back from Berlin

Sjukt vad dagarna kan skilja sig åt.. Ena dagen vandrar man runt i Berlin, nästa dag sitter man på en buss i 12 timmar och tredje dagen är man vid skolbänken. Men jösses vad kul det var i Berlin!! Hände verkligen saker hela tiden, men jag ska nog inte gå in på detalj.... hahahaha. Mycket vandring och lite sömn kan man säga :P
Tyvärr orkar jag inte ladda upp så mycket bilder heller då allt finns på Facebook ;) Dock kan jag säga att jag mer än gärna skulle åka tillbaka till Berlin NU!!!

Nää nu ska jag njuta av ett avsnitt av Vampire diaries, plugga och eventuellt ut och njuta av vädret med en härlig joggingrunda :)



Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0