Torsdag

Som vanligt var jag trött när jag kom hem efter skolan och var tvungen att ta en powernap. Fast när jag vaknade 1 timma senare kände jag mig ännu tröttare än innan. Egentligen ville jag bara sova vidare, men tvingade mig upp för att inte riskera att sova bort hela kvällen. Blev att åka till sats och delta på cycling för att bli lite piggare. Ja, att träna gör mig pigg. I alla fall när det är energifylld träning med hög musik. När det gäller yoga och body balance har det däremot hänt att jag nästan somnat till på avslappningen på slutet.... haha 

I alla fall så är det fredag och skojfoto imån. Jag och Magdalena har kommit på vad vi ska göra :D Fast det berättar vi om imån ;)!


Kram Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0