R som i running och riskulla...

Var ute och sprang precis. Har inte haft motivationen till att göra det på ett bra tag -men nu jäklar har jag kommit igång! Not... Fast det gick hyffsat bra, 6 km på 35 minuter. Helt okej för att inte ha sprunigt på länge. Dock lär jag se hur usel jag är imorgon då vi ska springa RISKULLA. Hahahahahahaha jag dööööör! Seriöst, kom på något bättre!!! Jag spyr på den sträckan!!! Så himla tråkig och dålig. Springa i ett industriområde, sure... Inget konstigt alls... eller?

 nej, det där är inte mina ben :P

Kramar,
Magdalena

Kommentarer
Postat av: Magda

Ska bli såååå himla kul imån :D I LOVE RUNNING RISKULLA!! NOT haha kommer ju vara på piss humör hela dagen imån tack vare Lailas skit "idrottslektion", tortyr

2010-09-16 @ 20:41:24

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0