Powernap <3

Satt och läste igenom religionskunskapsläxan som vi fick.. Men så kände jag hur okoncentrerad jag blev och hur jag bara ville sova. Det slutade med att jag hoppade över massa meningar bara för att bli klar. Detta var ju inte så smart för det gav mig knappast någonting. Men istället för att plåga mig igenom alla 20 sidor så lade jag ifrån mig boken och sov i en kvart. Perfekt! Vaknade upp igen och nu känner jag mig pigg. Haha, tänk att det kan vara så befriande att få sova.



En annan rolig sak jag måste berätta är att jag länge tittat på ett smartiespaket som legat i köket... Flera gånger har jag tittat på det utan att ta några smarties. Sedan har jag undrat vems paket det egentligen varit, för ofta liksom Magnus har låtit paket ligga utan att äta upp det efter så lång tid!
Men nu har jag äntligen kommit på vems paket det är, det är mitt! Jag köpte ju smarties i Tyskland men har totalt glömt bort det!

Ja, det var i alla fall en bra upptäckt för nu kan jag mumsa i mig smarties utan dåligt samvete :)




Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0