Ont i rumpan

I måndags var jag och testade piloxing. Blandning mellan pilates och boxning. Hade tidigare sätt klipp på youtube och skrattade ihjäl mig hur fjantigt och fjolligt det såg ut. Lite för tjejigt... Men nu efteråt kan jag erkänna att det var väldigt länge sedan jag haft sån träningsverk, speciellt i rumpan. Så även i magen, fast det kan bero på alla mina skrattanfall då vissa rörelser såg så komiska ut. Extremt tjejig workout, men även väldigt jobbig och rolig!!  
 


Så på tal om något helt annat. I dag även i lördags så började 2 okända medelålders kvinnor prata med mig på bussen om allt och inget. Vilket var trevligt då människor här annars är väldigt tysta av sig. I alla fall så avundande de mig att jag var så ung och hade livet framför mig. Så avrådde ena kvinnan mig från att bli socionom eller arbetsterapuet, för hon jobbade som det och tyckte att det var dålig lön, slitsamt och tråkigt.  haha så nu kan jag stryka över två utbildngar som jag alltså inte ska välja xD Alltid något. Fast jag visste redan det sen innan, att de yrkena var inget för mig. Kan även då lägga till jurist eller ekonom är linjer jag absolut inte tänker läsa, men som alla vill att jag ska gå hahaha.. Nä i nuläget toppar fortfarande butikschefutbildning eller kanske personalvetarprogrammet och bli personalchef. Yes, någon slags chef ska jag allt lyckas bli!


// kram Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0