Latest Gossip: Magdalena and R- Patz!

Idag har jag upptäckt något ganska kul - photoshop. Haha, ja jag vet... Men jag har faktiskt inte photoshop på min dator hemma, så hur ska jag kunna veta att det är kul då?
Har i alla fall roat mig med att fixa till en mycket fin bild på mig och R-Patz.. thaha.. Jag lovar, jag ska bli bättre!



Idag har jag varit i stan en sväng. Sebastian skulle lämna in ett spel som han inte ville ha och få pengar för det. Självklart passade jag på att smyga in i lite klädaffärer (borde inte göra det för jag har knappt några pengar). I alla fall så köpte jag en jeansskjorta. Jag har velat ha en jeansskjorta väldigt länge nu, höll på att köpa en i våras, men det blev inte så... Men men. Den som väntar på något gott vettu!

Förresten så har jag och mamma hållt på att måla om köket nu (vi blev inspirerade av Sebastian och när hans familj målade om hans rum). Haha... dock är det inte riiiktigt klart. Men snart! Då kommer lite bilder på två glada amatörer som målar om.


Imorgon är jag och Magda lediga för lärarna är på kurs. Härligt! Dock fick vi självklart hemuppgifter.... buuu!

/Magdalena





Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0