Kräftskiva, hockey och... kalas...

I fredags var Magdorna på kräftskiva med klassen i Eklanda. Trevligt! Dock vågade inte vi äta några kräftor - det fick bli marabou istället (Martins marabou faktiskt) och kladdkaka ;) Lite synd om Kanter bara och hans radioantenn som gick sönder..
Igår var jag på hockey, Frölunda - Brynäs. Jag trodde dock aldrig att matchen skulle ta slut. Men Frölunda vann till slut på straffar. Fast det var kul och nu känner man verkligen att hösten är här på riktigt! Hockey = Höst liksom...
Idag var jag på kalas igen (!). Sebastians farfar fyllde 80 år och eftersom jag skulle följa med Sebastians familj och farmor och farfar på resa om 26 dagar så är det bara att börja vänja sig vid att umgås med dom, haha x)
Gaaah... bara 26 dagar kvar... :D

På torsdag kommer studiebidraget och då ska äntligen jag och Magda köpa xxxx. Hahaha, ja vi avslöjar inte vad vi ska köpa. Inte än i alla fall ;)

/Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0