Jag gör comeback...

...Dock ingen bra sådan xD Vad jag talar om är... FOTBOLL!!! Ja, jag har ju spelat fotboll innan, men nu förstår jag varför jag slutade - jag var inte bra, haha. Men sådan tur var så var det ju på skoj så förhoppningsvis blev ingen jätteförbannad på mig och min urusla insats.
Det var nämligen så att Frida sms:ade och frågade om jag ville vara med och spela med henne och hennes mamma som spelar i Solängens korplag. Jag tyckte mest att det skulle vara en kul grej så jag tackade ja. Det var väldigt kul måste jag säga och nästa onsdag spelar vi sista matchen (jo, de ger mig en chans till konstigt nog, haha). Sedan ska jag testa på innebandy också, förhoppningsvis är jag bättre på det...

Idag har varit en väldigt aktiv dag. Först cykling till Åbybadet sedan simmade vi 1000 meter. Efter det cyklade jag hem för att sedan cykla till Frida och spela match för att till sist cykla hem. Som Thomas sa att; nu kan du äta marabou utan dåligt samvete...Och ja, självklart har jag mumsat i mig lite av maraboun som ligger i kylen.




Idag fick jag även en kärleksdikt uppläst för mig av Kanter. Hahaha naaaw. Vi gjorde nämligen en redovisning om Elizabeth Barrett Browning, en väldigt bra sådan måste tilläggas. Kanter skulle läsa upp hennes kärleksdikt "How do I love thee. Let me cound the ways" och det gjorde han väldigt bra. Han gick ner på knä samtidigt som han höll en blomma i handen och sa något i stil med "I'm going to read a love poem to my beautiful wife, Magdalena". Hela klassen skrattade, till och med Linus! Men det avslutades med en applåd (Kanter ska vara stolt för ingen annan fick applåd efter diktuppläsningen) ;) Naaw, mycket duktigt! Samtidigt som det var en rolig redovisning så blev den nog ihågkommen och det är viktigt! Kanter, Magda och jag har redovisningstalang :D

Nu ska jag nog lägga mig, är väääldigt trött...
Och imorgon är det ju friluftsdag..zZzzZzz...orka

Kramar,
Magdalena



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0