Ibland blir det lite för mycket...

Jag gillar att ha mycket att göra. Men ibland blir det lite för mycket! Nu till exempel behöver jag plugga till psykologiprovet som är imorgon. Samtidigt som jag måste läsa 30 sidor om idealtypsanalyser och frågeundersökningar (och nej jag överdriver inte. Vår handledare i projektarbetet gav oss 30 sidor att läsa på...). Sedan ska jag även övningsköra. Dessutom sms:ade Frida och frågade om jag ville vara med på fotbollsmatch idag och det hade jag gärna velat men dessvärre så hinner jag inte...
Så det blir till att prioritera! Nummer ett blir psykologin och nummer två blir att övningsköra. Om jag hinner får jag väl läsa på idealtypsanalysgrejen också... puuuh. Haha. Åh, hade gärna velat spela fotboll.. men aja spelade ju i alla fall innebandy igår ;D

Nu undrar säkert ni varför jag bloggar när jag nu har så "myyycket" att göra. Haha... jaja... man måste ju få vila lite också xD


Jag ääääälskar pumps. Men ibland blir det lite för mycket... Eller vad säger du Lady GaGa?


/Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0