Eastern Promises

Igår såg jag och pappa på en bra film efter debatten mellan Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt. Tyckte jag var riktigt duktig som såg på debatten faktiskt ^^ Och nu tror jag att jag vet vad jag ska rösta på. Shit, JAG FÅR RÖSTA! Sjukt, vad stor man är!
I alla fall så tänkte jag tipsa om denna film. Eastern Promises med två väldkända namn som Viggo Mortensen och Naomi Watts.

Handling:
Den ryska gravida tonåringen Tatiana kommer blödande till sjukhuset och läkarna lyckas bara rädda livet på barnet. När barnmorskan Anna hittar Tatianas dagbok bestämmer hon sig för att försöka hitta Tatianas familj och lämna det nyfödda barnet till dem. Via dagboken gör Anna en skrämmande upptäckt om Tatianas liv som leder henne till den ryska maffian...
Om man har en liten förkärlek till Viggo Mortensen ska man definitivt se denna film då man får se honom naken :O Och då menar jag verkligen naken... Men, nja.. vet inte om det var någon höjdare precis, haha.




Nu ska pappa, Thomas och Mattias på Blåvitt - Gais... Jag är inte alls avundsjuk... inte alls...


/Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0