Mysdag

Igår var det en riktig mysdag. Jag och Sebastian åkte in till stan och köpte kläder till honom och åt mat. Först hade vi tänkt att fika någonstans men eftersom vi var rätt trötta efter att ha vandrat runt i 3 timmar så blev det donken till slut, det låg liksom närmast xD Sedan åkte vi hem till mig och sov...ZzzZzz

En hektisk dag på stan avslutades med att vi tittade på Fantastic 4 - rise of the silver surfer. Hahahaha jag dör! Sämre film får man leta efter. Det enda jag kunde tänka på var Jessica Alba och hennes fejkhår som skulle ligga perfekt hela tiden. Riktigt töntig film! Och de dåliga skämten som det fula hulken liknande monstret drog hela tiden var sämst. SÄMST!


 
Oh, shit. Tänk att jag en gång i tiden har varit brunett...

/Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0