I like it ;)

Idag har vi som sagt testat och beställt studentmössa. Gud vad svårt det var att bestämma alla små detaljer! Man vill ju ha den personlig men samtidigt så vill man ha den lite "strikt" och visa vilken linje man går på osv... Och egentligen vill jag och Magda ha detaljerna i rosa - men rosa är hantverkarlinjens färg så det fick bli royalblå som är samhällsvetenskapens färg. Fast inuti är mössan rosa såklart! ;)
Dock gick mössan på närmare 1000 kr! Men jaja man tar ju bara studenten EN GÅNG!





Snart ska jag spela innebandy! Woohooo :) Och en riktig powerlåt som jag peppar igång mig själv med innan matchen är I Like It med Enrique Iglesias. Love it..





Puss,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0