Hårfärg

Sista rycket innan resan nu då! Är ju mindre än en vecka kvar nu :D åhhhh!!!
Idag så var jag och köpte grejer inför resan, sånt där som man inte tänker på annars men som behövs.



Ska även testa en ny hårfärg. Schwarzkopf är det jag brukar använda men nu ska det bli en annan istället för den jag haft innan. Tycker nämligen att den andra färgen sliter för mycket på håret och tydligen ska denna inte göra det lika mycket i alla fall...

 Den jag brukar ha.
 Den jag ska testa.

Ska bli spännande att se om det är någon skillnad (förutom priset) :P

Nu ska jag plugga! Måste göra klart buddhismtentan, digital bildbehanling samt läsa på inför provet i internationella relationer :(

Kramar,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0