Vill inte mer...

Idag vill jag bara gömma huvudet under ett täcke, nej förresten, gömma hela mig under ett täcke och inte komma fram igen.. Usch vilken usel dag! Började med en underbar idrottslektion (vi var 4 pers på lektionen och det säger väl allt!) och sedan hade vi engelskaprov. Som vanligt sög jag på de jävla lucktexterna... gaaaaahhhhh!! Till råga på allt hade vi oförberett läxförhör i religionskunskap och.. ja just det - Magda och jag missade självklart bussen. Fick stå i 20 min och vänta, kallt som f*n var det också.

Fy fan.. nu är jag alltså inte speciellt glad. Och jag blir ju inte heller glad när jag hör att en viss person är hemma hos Sebastian som tycker han är såå hiiimla snygg.. Japp, det har jag fått höra många gånger! Och hur ska man tolka det?

Nää, nu har jag verkligen PMS.. bäst att sluta skriva :P
Eller förresten - jag funderar på att färga håret igen. Mellanblond denna gång med ljusare slingor... Men jag vet inte. Orkar jag ens färga? Just nu orkar jag ingenting, speciellt inte psykologi...



 Nja.. eller?


Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0