Vi och vår otur...

Tänker på Magda nu som drar ut sin visdomstand. Usch.. varför ska vi ha sån otur med våra tänder? Nu pratar jag i plural igen men faktum är att vi har extrem otur när det gäller tänder. Själv ringde jag nyss till tandläkaren och de ska skicka en remiss för att dra ut en tand på mig också, woohooo... snart ska de väl dra ut mina visdomständer med. Och göra en käkoperation.. jajamen, det vill dom också göra nu. Hahaha. Jag har nämligen en trång käke samt att den är sned och hakar upp sig. Underbart säger jag bara :) Men funderar på att faktiskt göra det. Jag menar, jag vill inte betala typ 50 000 eller vad det kan kosta i framtiden. Dessutom är det ju bra att slippa få komplikationer när man blir äldre.. och nu är det gratis.. usch Usch USCH.. fan vad jag HATAR tänder...och käkar!

Nu till något roligare. Var ju ett tag sedan jag bloggade och en del har ju hänt. Jag har ju varit bortrest och har en massa fina bilder därifrån. Jag har även haft muntligt nationellt prov i svenska, köpte nya skor, kläder samt varit hos tandläkaren då (snyft). Dessutom har jag betalat min studentmössa. Sjukt! Studentmössa... kan knappt fatta det... Student. Tjooohoooo!!!!!

Men först, lite bilder från Puerto Rico ;)


Värmen närmar sig...


Tänk att vakna upp och solen skiner. SOL!! Åhh....


Bada.. åhhh..

Cool frukt.. papaya?



Hahahahahahahaha. Sååå bäst!!!!! xD


Sitter på en läskig buss...


Söta katter.. awww <3


Åt vilket håll ska vi? Haha.. x)


Auf Wiedersehen!


Nu ska jag gå ut och posta ett brev i mina NYA skor.. (a)

 Mina <333

/Magdalena




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0