Nu är det (snart) jul igen!

Förra veckan drog jag ut visdomstand och nu har jag ett djupt å stort hål där tanden var. Låter väll rätt normalt med tanke på att tanden hade inte ens växt fram när den drogs ut. Mindre normalt är det däremot att när jag tränar och pulsen går upp så kan jag typ känna att det "pulserar" i hålet. Det gör inte ont eller så, men sjukt skum känsla. Går det inte över inom en vecka får jag väll kontakta kära tandläkaren...

haha jag och mina ständiga tandproblem!!!


Föresten idag hade nationellt prov  i svenska B. Skulle skriva uppsats. Men det kändes inte som ett riktigt prov då vi satt i datorsalen och hade till och med lunch rast under provet... Fast det gör ju inte provet lätt, då vår lärare alltid  är extremt hård när det kommer till betygen...



Thats what happened today,
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0