Idolfeber

Jag har aldrig varit så engagerad i Idol som jag är i år! Funderade till och med på att åka till Nordstan idag för att träffa Olle, Jay och Minnah (som dessutom är mina favoriter). Men så kommer det ju vara så otroligt mycket folk, så jag orkar nog inte...
Pratade med pappa om det och då sa han att han kunde fixa biljetter till mig till repetitionen på torsdag i Scandinavium.. Åhh, vad snällt! Jag har aldrig tidigare brytt mig om att se Idol i verkligheten, men nu är det tre personer jag verkligen vill se.
Ska bli sååå kul!

Måste bara säga att Olle var bäst igår. Hans låtval = mitt hjärta smälter. U2 och Coldplay är två av mina favoritband och Beautiful Day är min favoritlåt med U2. Dessutom stod jag innan Idol i duschen och sjöng på fix you. Haha, ödet?!
Men, Jay förra veckan då.. Hans röst och hans version av "like a prayer" har ju verkligen fått mig att börja tveka på vem jag vill ska vinna Idol...



Don't you forget about me...
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0