Rubrik?

Hello bloggen!
Livet är verkligen upp och ner - precis som bloggandet! Hm.. funderar på att ändra designen på bloggen... Något mer somrigt... Jo, det kan jag faktiskt ägna mig åt nu när jag ändå inte har så mycket att göra.

Vad har hänt den senaste tiden då? Jo, idag var klassen och tittade på en rättegång. Riktigt obehagligt måste jag säga, kändes verkligen fel att sitta där. Det är ju faktiskt människors liv och missöden man får följa...
Vad hänt mer... Hm... igår såg jag på Alice i Underlandet. Inte min typ av film men ändå okej att se, Johnny Depp är ju med, hihi.
Sedan har jag varit ute och sprungit en del. Upptäckte en ny funktion häromdagen på min mobil som gör att om man har vissa inställningar så kan mobilen säga när man ska springa snabbare och långsamare bereonde på hur lång sträcka man valt att springa samt hur snabbt. Dessutom kan man analysera streckan och se hur man sprungit, sjukt effektivt och bra måste jag säga!

Får inte glömma att påminna om att det är fri frakt på Nelly nu! Dom har så jädrigt mycket snygga grejer; skor, klänningar, bikinis... you name it!

Ja... nu får jag sätta igång med att ändra bloggen. Vitt och blommigt känner jag att jag är inne på, hehe...


Kramar,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0