Sommartider Hej Hej..

Ja nu ska alltså klockan vridas fram en timma, men tydligen hade min mobil fått för sig att virda fram ett helt dygn, för klockan 7 på morgonen ringde alarmet som egentligen skulle gå igång på måndag. Weird.


I alla fall så borde jag plugga idag. Börja läsa engelska boken så att jag slipper göra det över påsklovet, men hitills har det inte gått så bra, då jag bokstavligt talat somnade efter att ha läst 20 sidor. Vaknade upp av att jag tappade boken på golvet och nu orkar jag inte läsa mer. 350 sidor kvar till sista sidan, men det problemet tar jag någon annan dag. Nu ska jag egna mig åt något mycket roligare - äta våfflor. Sedan blir det iväg och träna combat så jag får något vettigt gjort idag.




Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0